Secret Twitter Santa 2012


Dit jaar deed ik voor het eerst mee met Secret Twitter Santa. Het is een initiatief van de lieftallige Roxanne waarbij je als anonieme Santa voor een persoon een cadeautje samenstelt en opstuurt. Op kerstdag mogen dan alle cadeautjes opengedaan worden en ontdek je wie je geheime Kerstman was (meer info vind je hier).

Mijn Santa was Sara en ze bezorgde mij een superleuk pakje.




Mijn pakje bevatte:
  • Montagne Jeunesse Peel Off Passion masker
  • Staaltje TBS Shea Body Butter
  • Twee pakjes Skittles
  • TBS Vineyard Peach Shower Gel
  • Max Magnetisch Nagellak
  • Superzachte, warme sokken voor binnenshuis
  • Megagrote satijnen kussensloop
  • Geurkaars met vanillegeur
  • Catrice nagellak in ‘Rusty but sexy’
  • Nivea wonder balm in 27 Papaya balm
  • Superschattig pincet
  • Queen Helene Mud Pack Masque






Thank u, mama om even met de kussensloop te poseren :D






Nogmaals een dikke merci aan mijn lieve Santa, volgend jaar doe ik sowieso opnieuw mee! Echt een superleuk initiatief! Mevrouw Kerstman (aka Roxanne) ook aan jou nog eens een bedankje voor de goede organisatie.

Kenden jullie Secret Twitter Santa al?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.