Beautytip || Mooiere tanden


Iedereen wilt wel mooiere tanden en eigenlijk kan je door enkele kleine aanpassingen al een groot verschil maken. Ik en de mensen in mijn omgeving merkten in ieder geval een aanzienlijk verschil door twee kleine aanpassingen: van een manuele tandenborstel naar een elektrische tandenborstel en gebruik van een whitening tandpasta.


Een tijdje terug besloot ik mijn manuele tandenborstel om te ruilen voor een elektrisch exemplaar. Geen dure versie, maar gewoon een simpele elektrische tandenborstel (de mijne is van Oral-B). In combinatie met die nieuwe tandenborstel besloot ik ook de Oral-B 3D White Revitalise tandpasta te testen. Ik weet nu niet zeker of mijn tanden er effectief veel witter van geworden zijn maar de combinatie van elektrische tandenborstel en de 3D white tandpasta heeft in ieder geval zijn werk gedaan. Mijn tanden zagen er gewoon mooier uit, het is moeilijk uit te leggen maar ze hadden een soort van glans over zich. Ook had ik de indruk dat ze witter waren, maar zoals ik al zei: dit kan ik niet met zekerheid zeggen.

Wat ik wel kan zeggen is dat ik niet de enige was die de verandering opmerkte. Zowel mijn mama als mijn vriendje gaven me een compliment over hoe mooi mijn tanden eruit zagen. Dus twee kleine veranderingen maken echt wel een verschil.

Poets jij met een elektrische tandenborstel?
Testte jij de 3D White-tandpasta al? Zo ja, wat vond je ervan?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.