Shopsessed || Sigma & Bare Minerals


Vandaag toon ik jullie enkele spulletjes die ik in de voorbije maand(en) kocht: twee Sigma-kwasten en twee Bare Minerals-setjes.


De Sigma-kwasten kocht ik toen de Sigma-website gratis wereldwijde verzending aanbood. Na een weekje lagen de kwasten in mijn brievenbus, hoewel Sigma had gewaarschuwd dat de verzending lange kon duren dan normaal. Prima service bij Sigma! 

Ik kocht twee kwasten: de P82 Precision Round kwast (in mijn geval bedoeld als concealerkwast) en de E35 Tapered Blending (als blendingkwast, inventief hé).







Wat de Bare Minerals-setjes betreft, kocht ik er eentje op Beautybay en eentje op Ebay. De set op Ebay was een pak duurder, maar ik wilde die set het liefst van de twee en kon hem nergens anders terugvinden. Het gaat hier om twee eyeliner-sets die Bare Minerals uitbracht voor de feestdagen, de Round The Clock Waterproof eyeliner sets. Ik had hun eyeliners nog nooit geprobeerd, maar de kleuren waren zo mooi en ik heb recentelijk besloten om mijn stash wat te laten inkrimpen en enkel nog mijn supergoede items over te houden. Ik las goede reviews over deze eyeliners, dus I had to have them.


De eerste set 'Night Vision' kocht ik op Beautybay. Elke set bevat 1 full size eyeliner, 4 mini's (ze noemen mini's maar hebben echt een degelijke grootte hoor) en een scherper. Nightvision bevat: Midnight (full size), 11PM, 4AM, 5AM en 6AM.



Seize The Day, de set die ik het liefste wou, bevat: 5PM (full size), 10AM, Noon, 1PM en 3PM. 



Jullie mogen zeker en vast nog een review verwachten van deze producten. Ik ben ze volop aan het testen!

Hebben jullie één van deze producten al geprobeerd?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.