Wishlist: Zalando


Sorry dat het hier wat stil is geweest, maar zoals ik al vermelde zit ik volop in mijn examens. Daarbovenop ben ik ook nog eens ziek en is er een stop gezet achter mijn relatie na bijna 5 jaar. Ik had dus even wat meer tijd voor mezelf nodig en aangezien de examens nog niet voorbij zijn, kan ik niet garanderen dat er om de 2 dagen een artikel zal verschijnen.

Vandaag had ik even wat tijd en dus ging ik wat webshops afschuimen, want eerlijk: ik heb na al mijn "miserie" wel een cadeautje verdiend. Een virtueel toertje door de Zalando-winkel, leidde tot een wishlist. Kijk gerust mee!

Ik ben verliefd geworden op deze mooie hakken van Replay, nu in de solden met 30€ korting btw (144,95€). Die kleine studs achterop vind ik echt prachtig!

En check dit prachtige paar van Mai Piu Senza. Momenteel kosten ze slechts 84,95€. Ik zoek al lang mooie nude pumps, maar deze hebben net dat extraatje met het detail in de zool.

Verder vond ik van datzelfde merk nog deze supermooie laarsjes(94,95€). So pretty! Ook hier alweer fantastisch mooi afgewerkt. Die hak trok meteen mijn aandacht. Hebben!

Natuurlijk viel mijn oog ook op enkele beautyspulletjes, hoe kan het ook anders. Deze foundation van Jemma Kidd (31,95€) wil ik al een hele tijd uitproberen. Ik hoor vele Youtube-guru's er lovend over spreken en lees er alleen maar positieve reviews over. Nu alleen nog zien te bepalen welke tint bij mijn huid zou passen.



Laatste item op mijn wishlist: dit Ren Multi-Mineral Pore Minimising Detox Mask (34,95€). De Ren-skincare lijkt alleen maar goede reviews te krijgen en dit masker lijkt ideaal voor mij. 


Na mijn wishlist op te stellen, heb ik nog even verder gezocht naar een kortingscode (je kan namelijk nooit genoeg korting hebben) en kwam ik terecht op Korting. Daar is momenteel een kortingscode te vinden voor  10% korting bij Zalando. 

Ik heb hiervoor al eens besteld bij Zalando en de service was prima. Misschien plaats ik binnenkort nog wel eens een bestelling.

Heb jij al eens besteld bij Zalando?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.