Persevent || Ici Paris XL


Vorige maand was ik aanwezig op het persevent van Ici Paris XL. De nieuwe producten voor de komende maanden werden aan ons voorgesteld.



De eerste stand waar we langsgingen was die van Erborian. Hun allernieuwste product is de CC Cream. 



Een ander bekend product is het Sleeping BB Mask. Dit werd me door vele bloggers aangeraden. Misschien toch eens proberen?


Volgende in de rij: Kenzoki. Ik ben zo weg van de geur van de Sensual-lijn. Heel subtiel maar heel clean. Heerlijk!


We konden ook de twee nieuwe parfums ontdekken. Deze zijn trouwens limited edition en ze ruiken echt lekkeeeeeer! Oh en nice to know: de his & hers flesjes van Kenzoki passen altijd in elkaar (leuk voor Valentijn :D)



We kregen ook een zakje 'kindjessuiker' omdat Kenzoki een nieuwe mascotte heeft. Kijk hoe cute!


Next up: de prachtige stand van Givenchy. Ik werd onmiddellijk verliefd op zowat alle producten van de stand. Niet goed voor mijn portemonnee!

Check deze prachtige lipsticks met lederen hoesje.. Zo mooi..





Philosophy heeft ook weer iets nieuws voor ons. Speciaal voor valentijn: een setje met vier van hun geuren en het nieuwe parfum Field of flowers.




Jimmy Choo heeft ook een nieuwe geur: Flash. Ook verkrijgbaar in douchegel en bodylotion.



Daarna gingen we langs bij Qiriness. Dit lijkt me zo'n fijn merk maar ik heb er nog nooit iets van geprobeerd. Daar moet ik dringend verandering in brengen. Ik fotografeerde enkele producten die de dame voor mij aanraadde.



Last but not least: Ioma. Een nieuw skincaremerk dat uitgaat van een gepersonaliseerde aanpak. Alvorens producten te kopen, krijg je dan ook een huidanalyse. Vervolgens worden bepaalde producten die bij jouw huid passen aan jou aangeraden.



Een dikke merci Oona en Ici Paris XL. Het was weer dik in orde!

Naar welke producten kijk jij het meest uit?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.