Deauty Februari 2013



Vorige maand zat er alweer een Deauty-box in mijn brievenbus. Altijd een spannend moment toch wel.. het voelt als een maandelijkse verrassing voor mezelf. I love it!



Geen volledige teleurstelling maar superhappy was ik ook niet.. Ik hou van beauty in het algemeen, maar mijn liefde voor make-up is toch nog steeds het grootst. Oké, er zit een eyeliner in maar buiten eyeliner en mascara heeft er nog geen make-up in Deauty gezeten. Ik wil eens een lipstick, een blush, foundation, ... . Maar goed, terug over naar de inhoud van de laatste box.


Iedereen heeft vast al gehoord van de L'oréal Mythic Oil, wel, in deze Deauty zat de Mythic Oil shampoo. Leuk, want ik ben best tevreden over de olie. Deze shampoo alleen al kost normaal meer dan Deauty-box zelf. Waar voor je geld verzekerd dus!



Next up: L'oréal Super Liner Blackbuster. Ik geef toe dat eyeliner aanbrengen niet mijn sterkste kant is, alé toch niet het 'winged'-gedeelte maar dat betekent dat ik moet oefenen. Dus: thank you, Deauty!


Het voorlaatste item in de box is de Biotherm Biomains handcrème. Een goede handcrème kan je altijd gebruiken en na deze enkele keren getest te hebben, moet ik zeggen dat hij snel intrekt en echt superlekker ruikt!


Tot slot: de Eucerin PH5 Waslotion. Ik heb nog nooit iets van dit merk getest, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dit product.

Zoals ik al zei: zeker geen slechte inhoud. Ik ben wel benieuwd naar elk product en kijk ernaar uit om de volgende box te ontvangen. Ik hoop alleen dat in de volgende box wat meer make-up zit.

Heb jij al een abonnement?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.