Review || The Body Shop Colour Crush Eyeshadows


De Colour Crush-collectie van The Body Shop is een superleuke collectie, bestaande uit 30 oogschaduwen. De kleuren gaan van draagbare, naturelle tinten tot felle kleurtjes voor een meer gewaagde look. Colour Crush-oogschaduwen worden in Italië vervaardigd uit gecrushte pigmenten. Die pigmenten worden gemengd met Community Fair Trade-oliën. Door deze oliën word het licht optimaal weerkaatst en krijg je een maximale glans en kleurintensiteit.


Ik ontving drie oogschaduwen om te testen: Boyfriend Jeans, Berry Cheeky en Sweet Pea. Mijn favoriet is zonder twijfel Sweet Pea. Een prachtige kaki oogschaduw met gouden ondertoon en een subtiele gouden glitter. Deze staat echt prachtig bij bruine ogen. Ik heb er onlangs een look mee gedaan met goud en bruin en heb er meerdere complimenten over gekregen.


De oogschaduwen voelen zacht aan, hebben een uitstekende pigmentatie en brengen makkelijk aan. Oh, en die glans.. I love it! Ik heb bovendien bij geen van deze oogschaduwen last gehad van fall-out en ze blijven alledrie erg goed zitten. The Body Shop heeft me aangenaam verrast met deze oogschaduwen. Het zijn de beste oogschaduwen die ik tot nog toe van hen heb gezien. 


De Colour Crush eyeshadows kosten 10€ per stuk en zijn nu verkrijgbaar in de The Body Shop-filialen. Ze zijn niet goedkoop, maar gezien de kwaliteit wel elke cent waard.

Hebben jullie deze oogschaduwen al getest?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.