Review || Pupa Vamp Mascara


Bij sommige producten duurt het even voor je verliefd wordt. Soms moet je zelfs eerst een ander product gebruiken om te beseffen hoe goed het ene wel was maar eens je weet hoe goed dat product is, kan je het niet meer missen. Mijn geliefde Pupa Vamp Mascara, I'm missing you!



Ja, ik spreek hier van missen want ik heb hem intussen al zo'n 4 maand gebruikt en het is dus hoog tijd om afscheid te nemen. Ik wist nooit goed wat te schrijven in mijn review voor deze mascara. Pas nadat ik op een andere mascara was overgeschakeld, had ik door hoe zeer ik mijn Pupa mascara miste.


Pupa is een Italiaans merk dat in België enkel in schoonheidsinstituten te verkrijgen is. Ik zal er dus wat meer moeite voor moeten doen om hem opnieuw te pakken te krijgen maar trust me, I will. Vanwaar die grote liefde, dat zal ik meteen eens vertellen.


Laten we beginnen bij de verpakking. Het is een mooie, shiny verpakking met een vrij classy uitstraling. Ik vind ze mooi maar het is wel spijtig dat er zo snel vingerafdrukken op staan. Verpakking is voor mij (bij mascara althans) maar een detail, ik wil vooral dat de mascara doet wat hij moet.


De vorm van het kwastje wijkt lichtjes af van de standaardvorm van een mascara-applicator. Die vorm zou ervoor zorgen dat de mascara zich beter vasthecht aan het kwastje en zo zorgt voor een beter resultaat. 




Als ik denk aan een ideale mascara-wereld dan wil ik een mascara die lengte en volume geeft maar ook separeert. Mag ik nog een stapje verder gaan dan zou ik ook willen dat ik een dramatisch effect kan bereiken terwijl mijn wimpers er nog steeds natuurlijk uitzien. Wel, ik wist niet eens dat dit mijn wensen waren tot ik na mijn Pupa-mascara een nieuwe mascara begon te testen en besefte wat ik miste. De Pupa Vamp Mascara zorgt dat mijn wimpers er langer en voller uitzien. Tegelijkertijd serpareert hij mijn wimpers mooi en versterkt hij de natuurlijke krul van mijn wimpers. 
zonder mascara
met Pupa Vamp
Wat de formule betreft, merkte ik meteen op dat het een vrij droge formule was. Normaal betekent dit klontertjes maar niets is minder waar bij deze Pupa Vamp. Dit is echt een no-brainer mascara. Hoe veel laagjes je ook aanbrengt, deze mascara klontert niet. Hij bouwt mooi op en blijft volume en lengte toevoegen. Hieronder zie je het effect na een extra laagje. De droge formule zorgt er trouwens ook voor dat ik nooit mascara lijntjes heb boven of onder mijn ogen. Je snapt wel wat ik bedoel: als je wimpers nog nat zijn van je mascara en dan in contact komen met je huid, laten ze lijntjes achter. 



Vooral 's morgens als ik nog wat moe ben, mis ik deze mascara verschrikkelijk. Ik had er nooit last mee: ik moest niet letten op klontertjes of mascara-lijntjes. Ik heb echt nog nooit zo'n veelzijdig mascara gebruikt. Wil je een natuurlijk, subtiel effect dan breng je de mascara heel licht aan. Heb je zin in wat meer drama, dan kan je 'layeren'. Ik vraag me eigenlijk af waarom het nodig was om een andere mascara te gebruiken alvorens ik door had wat een fantastische mascara dit is. 

Maar bon, genoeg liefde voor vandaag. Willen jullie de Pupa Vamp Mascara ook proberen, dan kan je mailen naar info@neolabo.be of bellen naar 093645110 om te weten welk schoonheidsinstituut in jouw buurt de Pupa Vamp Mascara verkoopt. Pupa Vamp is verkrijgbaar in zes kleuren (zwart, bruin, donkerblauw, blauw, paars en groen) voor 16,95€. Hij is enkele euro's duurder dan de mascara's die ik normaal koop maar hij is echt elke cent waard.

Probeerde jij deze mascara al uit?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.