HELP ME!!! Pleaaaaaaase



Beste lezeressen, I need your help!!! Ik moet voor mijn stage een enquête doen naar het 'make-upgedrag' van Belgische vrouwen. Welke producten en merken koopt de Belgische vrouw vooral? Is er een verschil tussen Vlaamse en Waalse vrouwen? Hoe maakt de Belgische vrouw haar aankoopbeslissing?
 
Op al deze vragen zou ik een antwoord moeten vinden, daarom vraag ik jouw hulp. Om een representatief beeld te kunnen vormen, zou ik toch aan een 800 respondenten moeten geraken, wat absoluut geen easy task is voor één persoon.
 
Zou jij daarom, pretty please, mijn enquête willen invullen? Klik dan hier .
 
Feel free to share! En spoor gerust al je vriendinnen, je mama, je nichten, je tantes aan om een blogster in nood te helpen. Heb je franstalige contacten, dit is de franstalige enquête.
 
Alvast nen dikke merci en als ik ooit iets kan terugdoen, wat dan ook, mail me gerust op thebelgianbeautyreview@live.be
 
Even voor de duidelijkheid, het gaat om Belgische vrouwen dus aan alle Dutchies die mij willen helpen, ik apprecieer het ten zeerste maar ik moet me beperken tot België.
 
Thanks sweeties!
 

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.