Empties || Nivea, Caudalie, Pupa, Yves Rocher, ...



Ik heb eindelijk foto's gemaakt van de producten die ik heb opgemaakt. 't werd eens tijd. Vandaag laat ik een deel van deze producten zien. En ik kan al zeggen dat dit een post met favorieten is. 


Yves Rocher Bio Culture Bodyscrub
Zij die mijn blog al even volgen, weten dat dit mijn favoriete scrub allertijden is. Mijn review vind je hier. Zeker een rebuy, fantastische scrub! Iedereen moet deze eens geprobeerd hebben.

Nivea Double Effect Deo
Nog een favoriet want dit is mijn nr. 1-deo! Ik probeer graag eens verschillende deo's uit maar van deze heb ik altijd een fles liggen. Kan niet zonder! De geur is subtiel en fris én 't belangrijkste dat blijft de hele dag zo! Nog een aanrader en sowieso een rebuy.

Nagellak removerpads van "den Action"
Je hebt er verschillende geuren in, geloof ik maar deze zijn met appelgeur geloof ik. Het doosje bevat dunne velletjes doorweekt met nagellakremover. Het aangename aan deze pads is dat ze niet naar nagellakremover ruiken en dat ze supercheap zijn (zoals alles in Action trouwens :D). Ze verwijderen nagellak vrij goed maar de velletjes zijn erg dun en hangen al vrij snel vol nagellak. Je hebt er dus wel enkele nodig. Over het algemeen zeker geen slecht product. Ik merkte wel dat ze een beetje een vettig gevoel achterlaten op de handen, wat iets minder aangenaam is. Bovendien kan ik niet meer zonder de potjes (à la Bourjois) om nagellak te verwijderen. Het is een pak duurder maar maakt mijn leven zo makkelijk. Geen rebuy voor mij denk ik. 

Caudalie Vinosource Matifying Fluid
Awel, als ik maar één crème in heel mijn leven mocht gebruiken dan was het deze. Aan iedereen met een gemengde (tot vette) huid: deze crème moet je proberen. Ik denk trouwens dat hij ook voor droge huidjes zou werken hoor maar daar heb je dan niet veel aan het 'matifying' aspect. Misschien is de sorbetcrème uit de Vinosource-lijn dan een betere optie. Maar goed, een fantastische crème die naast hydrateren toch weet te matifiëren en mijn huid er echt goed doet uitzien. De lovende review van deze crème vinden jullie hier. Gewoon naar de apotheek of naar de iU gaan en proberen!

Bio Beauté By Nuxe Cold Cream Gelaatscrème
En als ik nu eens maar twee crèmes mocht gebruiken in mijn leven hé. Dan gebruikte ik deze 's avonds en mijn Caudalie-crème 's ochtends. Deze crème heeft zo'n goed effect op mijn huid. Mijn velleke wordt er heerlijk zacht van en hij weet mijn huid voldoende te voeden zonder dat er een vettig laagje achter blijft of dat ik een maskergevoel krijg. Mijn volledige review van dit product kunnen jullie hier vinden. Alsof jullie nog niet genoeg aanraders gekregen hadden, deze is er ook eentje hoor :D

Pupa Vamp Mascara
We zullen ook maar met een positieve noot afsluiten want ook de Pupa Vamp mascara behoort tot mijn favorietenlijstje. Deze mascara geeft lengte, volume en vooral: hij separeert like a boss. Hoe veel laagjes je ook aanbrengt, je wimpers zullen nooit tegen elkaar beginnen plakken en er zullen zich geen klontertjes vormen. Zowel het borsteltje, als de formule zijn fantastisch! Het is ook niet voor niks één van de bestsellers op de Italiaans make-upmarkt en ook bij mij is dit een holy grail geworden. De review vinden jullie hier.

Welk product willen jullie wel eens proberen?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.