Persevent || Kiehl's Actively Correcting & Beautifying BB Cream


Sorry mensen! Ik zit achter met mijn posts maar ik word overspoeld door werk met mijn stage, mijn marktonderzoek en de rapporten die de school van mij verwacht. 't Is niet simpel maar ik leef nog hoor. Hier een verslag van een superinteressant event dat ik een tijdje terug mocht bijwonen. Op dit event werd aan ons de BB Cream van Kiehl's (29€) voorgesteld.



Het heeft even geduurd voor Kiehl's met de trend meeging, maar Kiehl's wilde dan ook niet zomaar 'another BB Cream' op de markt brengen. Om een BB Cream op de markt te brengen die zich onderscheidt van de andere, heeft Kiehl's beroep gedaan op haar jarenlange expertise in huidverzorging. Oorspronkelijk is BB Cream namelijk ontwikkeld door een dermatoloog voor patiënten die na hun operatie onvolmaaktheden wilden camoufleren en tegelijkertijd hun huid wilden voeden en herstellen. Deze BB Cream bevat SPF 50 PA+++ UV-bescherming, wat een excellente zonnebescherming is. Verder bevat deze BB ook vitamine C, wat zorgt voor het corrigerende effect en tevens het het vormen van nieuwe vlekjes voorkomt. 


Kiehl's voerde een consumententest uit en dit waren de bevindingen m.b.t. de BB Cream:
• Verbergt onmiddellijk vlekjes en biedt tegelijkertijd een natuurlijke afwerking in huidkleur
• Doet de huid er natuurlijk stralend uitzien
• Biedt een afwerking zonder poriën
• Verbergt fijne lijntjes en rimpels
• Voelt licht aan op de huid
• Voelt niet vet aan op de huid
• Ziet er niet “cake-achtig” uit en biedt een goede dekking
• Huid ziet er jonger uit

 De consumenten bevestigden eveneens de volgende claims:
• Het product werkt en hydrateert de hele dag (8 uur)
• Het behoudt de hele dag lang een gelijkvormige huidtint
• De kleur blijft de hele dag lang onveranderd

De Kiehl's Actively Correcting & Beautifying BB Cream is verkrijgbaar in drie tinten: fair, light en natural. De tint die mij het beste paste was natural. Fair is voor de lichtste huidjes, light past het best voor medium-huidtonen met een rose ondertoon en natural voor medium-huidtonen met een gele ondertoon.

Fair - Light - Natural

Momenteel ben ik deze BB Cream volop aan het testen, dus binnenkort volgt er een review. Nogmaals sorry voor de stille momenten hier op de site, maar ik doe mijn best om een evenwicht te vinden. Ik kom er wel!
Is deze BB Cream misschien iets voor jou?
xoxo
Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.