Deauty || Juni 2013



Het is eventjes geleden dat ik jullie de inhoud van de Deauty box liet zien, I'm sorry! Maar de inhoud kon me niet altijd even veel bekoren. Ik ben een beautyblogger, ja, maar heb toch een voorliefde voor make-up als het op beauty aankomt. Ik miste dat stukje dan ook in de Deauty box. En eerlijk gezegd, ik denk dat ik niet alleen ben. De box van deze maand is dan ook helemaal mijn ding want hij bevat twee make-upjes die ik nog niet in mijn bezit had, waarvan ik er ééntje wel heel graag wilde uitproberen.




Prrrrrrrrrrrrrrettttyyyyyy! Ik hou echt van de manier waarop ze het bij Deauty aanpakken, heel de box heeft zo'n chique, classy uitstraling! Echt super! Mais bon, we all know that what really counts de producten zijn :p



Ik begin deze keer natuurlijk met de make-upjes, hoe kan het ook anders? Yes ladies, Catrice! Ik had misschien niet goed opgelet, I don't know maar ik wist niet dat Catrice intussen ook een nieuwe Deauty-partner was geworden. In ieder geval, ik ben er niet kwaad om. Deze maand bevat de box het bekende Absolute Nude palette (4,99€), dat ik al heel lang wilde proberen en een Ultimate Color lipstick in "It's a matte world" (3,99€). Een perfecte combo voor een "Nude eyes, bold lips"-look, I'm a happy woman. Ik kan me echter wel inbeelden dat niet iedereen hier even blij mee is, aangezien velen waarschijnlijk het nude-palette al hadden maar een back-up is ook altijd handig, niet?


Het volgende product is er eentje van Etat Pur. De zon laat zich stilaan wat vaker zien, dus producten die helpen bij het bruinen zijn meer dan welkom. We weten hier in België namelijk nooit wanneer en voor hoe lang we de zon niet meer gaan zien. In mijn box vond ik de Pure Actieve Stof A83 a.k.a Tyrosine (17,50€). Deze stof dient om een lichtbruine of al door de zon gebruinde huid langer en mooier bruin te houden. Ook kan deze stof een hulp zijn voor mensen die moeite hebben met bruin worden.



Nieuwe merken, ik sta er altijd voor open. Deze maand ontdek ik een natuurlijke, traditionele zeep uit Syrië van het exotische merk Lamazuna (3,90€) draagt. De zeep wordt speciaal aanbevolen tegen acné, eczeem en een droge huid. 



Estée Lauder Revitalizing Supreme, ik denk dat ik er geen tekening bij moet maken. Iedereen heeft wel al eens van deze crème horen spreken. Een fantastische anti-aging crème (so I heard) die hydrateert en verjongt, maar er hangt een prijskaartje aan (85€ voor 50ml). Altijd handig om een staaltje van zo'n product te krijgen zodat je kan testen alvorens zotte kosten te doen.



En dan last but not least, enkele extraatjes zoals we het van Deauty gewoon zijn, waaronder een reischeque van Club Med, een gift with purchase van Etat Pur en een scheerschuim van Eucerin voor the hubby, the bf of gewoon voor jezelf (mannen- of vrouwenscheerschuim, zo veel verschil maakt dat nu ook niet).


Voor meer info over Deauty of over de producten, kan je terecht op www.deauty.be

Wat denk jij van de box van deze maand?
Heb jij al een Deauty-abonnement?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.