Review || Nectar of Nature Bodymilk


Les Cosmétiques Design Paris, één van de nieuwere huismerken van Carrefour, ik kan er maar niet genoeg van krijgen. Een van de merken onder dat merk is Nectar of Nature. Vandaag vertel ik jullie wat ik van de Nectar of Nature Bodymilks vind.



Ik testte de Repairing Moisturising Body Milk met notenolie en de Silky Moisturising Body Milk met mangoboter. Dit zijn de twee geuren die mij het meeste aanspreken. De bodymelk met notenolie ruikt naar crème brulée, vind ik. Echt een heerlijke geur. Eigenlijk kan je hem vergelijken met de geur van de Brazilian Nut-lijn van The Body Shop. De melk met mangoboter ruikt uiteraard naar mango. Een lekkere geur, zoet maar toch fris. Deze geur lijkt op de mango-geur van The Body Shop maar ik moet toegeven dat ik de mango-geur van TBS toch nog ietsje lekkerder vind. 

Ik heb de versie met notenolie zeer vaak gebruikt zolang het nog kouder was, nu grijp ik steevast naar de mango-geur, ietsje meer zomers weliswaar. De bodymilks zitten in simpele maar leuke verpakkingen. Geen flashy design maar dat moet ook niet. Een knijpflacon is bovendien altijd handig om te doseren en het is ook hygiënischer dan een pot.


De textuur is ook zeer aangenaam. Het zijn lichte crèmes die zeer makkelijk uitsmeren. Ze trekken snel in en hydrateren goed. Enkel voor mijn ultra-droge benen heb ik soms iets "straffers" nodig zoals een olie in combinatie met een crème (check dit artikel). De geur blijft ook nog wat hangen, zeer subtiel maar je ruikt het nog wel. Als ik bijvoorbeeld de crème aanbreng vlak voor ik ga slapen, ruiken mijn lakens naar de crème. Ik vind dat eigenlijk wel leuk aangezien de geuren zo heerlijk zijn. Hoewel de namen licht verschillen, merkte ik niet echt een verschil in textuur of werking maar algemeen kan ik zeggen dat dit echte aanraders zijn. Al helemaal omdat ze slechts een euro of 3-4 kosten. Ik zou ze beschrijven als een budgetversie van de The Body Shop bodylotions and everybody loves those!

Probeerde jij deze bodymilks al uit?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.