Review || Redken Full Effect Mousse


Enkele maanden geleden vond ik een flesje haarmousse terug in mijn Deautybox  Hmm.. mijn eerste reactie was het flesje achteraan in mijn kast stoppen. Nja, een gevolg van herinneringen aan not so sexy "wet hair"-looks. Ik gebruikte vroeger namelijk altijd mousse om mijn krullen beter te laten uitkomen maar dit maakte mijn haar crispy en het leek alsof mijn haar gewoon nat bleef. Vroeger stoorde dit mij niet maar nu des te meer. Daarom gebruik ik vandaag een soort van crèmes die de krul houden maar nood breekt wet. Op een dag was mijn crème op en ik wilde krullen dus ik haalde deze mousse boven.



Awel, deze mousse is GEWELDIG! Voor ik over de werking begin, moet ik zeggen dat de geur echt superlekker is. Elke keer wanneer ik aan mijn haar rook, was er dat hmmm-effect. "Wet hair"-look? Daar had ik geen last van. Mijn krullen bleven mooi in model, waren mooi gevormd en waar sommige mousses ervoor zorgden dat mijn haar volume verloor, gaf deze mousse mij extra volume (zonder overdreven te zij, of course).

In het verleden heb ik gemerkt dat mijn haar vrij gevoelig is, in die zin dat ik vrij snel roos krijg bij het gebruik van sommige producten. Het is voor mij dan ook altijd bang afwachten wanneer ik een nieuwe shampoo of een nieuw stylingproduct gebruik. Gelukkig bleef ik roosvrij, nog een pluspunt. 

Tot slot wil ik nog even meegeven dat stylingproducten er, bij mij althans, wel eens voor zorgen dat mijn haar sneller vettig wordt. Deze mousse had dat effect niet, altijd handig. Ik kon mijn krullen trouwens soms twee dagen houden, wat voorheen nooit het geval was. Dag 2 was altijd messy hair  met hier en daar een wave, soms een krul. Geen haar om mee buiten te komen, alé. In ieder geval, deze mousse is een echte aanrader! Thanks Deauty!

Wat is jouw favoriete Redken-product?
Heb jij ook zo'n fantastische mousse die je me kan aanraden?
Ontdekte jij reeds een product dankzij Deauty?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.