Youtube-loving || Mijn favoriete youtubers


Ik heb zo mijn fases, moet ik zeggen. De ene periode lees ik heel graag blogs en kijk ik amper naar Youtube-filmpjes, dan kijk ik weer zeer vaak naar Youtube-filmpjes en vergeet ik de blogs. Ik weet niet of jullie dit ook ervaren maar zo gaat het nu eenmaal bij mij. Nu ik erover nadenk niet alleen op dat vlak, ik heb ook periodes dat ik niet stop met make-up kopen en dan ineens spreekt niets me nog aan. I'm weird like that, laten we besluiten dat ik een "periodiek persoon" ben (alsof dat bestaat, maar goed).

Momenteel ga ik dus door een Youtube-fase en dat wil zeggen dat ik zowat elke avond filmpjes kijk. Meestal loop ik eerst een aantal Youtubers af om te kijken of zij geen nieuwe filmpjes hebben, daarna ga ik over op de kanaalfeed (een overzicht van de recentst geüploade filmpjes van de mensen waarop jij geabonneerd bent). Toen ik onlangs met een vriendin daarover bezig was, vroeg ze me wie mijn favoriete Youtubers waren en op 1,2,3 schudde ik enkele namen uit mijn mouw alsof het parate kennis was. Ik heb dus duidelijk wel enkele lievelingen. Wel, hier zijn ze dan..

Emilynoel83

Een nieuwslezeres die op een zeer leuke manier producten reviewt, demonstreert, ... . Ze heeft ook superveel producten waardoor ze vaak vergelijkingen kan maken en ook dupes voorstelt. Ze is ook een beetje hetzelfde type als ik (donker haar, donkere ogen) en onze huidskleuren komen min of meer overeen. Vandaar dat ik me makkelijk op haar kan baseren wanneer iets mooi bij haar staat of wanneer zij een product goed vindt.

Hollyannaeree

Bij haar heb ik echt het gevoel dat ze kennis van zaken heeft, haar make-up ziet er ook altijd tiptop uit en ik denk dat dit ook de voornaamste reden is waarom ik graag naar haar filmpjes kijk. Ze upload niet zeer vaak maar ze geeft altijd haar eerlijke mening en dat apprecieer ik. Haar Hits&Misses zijn mijn favorieten.

Gossmakeupartist

To the point, eerlijk, kennis en goede demonstraties. Dat is zowat de beschrijving van Goss, een mannelijke MUA die gepassioneerd is door make-up zonder zelf te veel make-up te dragen. Op zijn oordeel vertrouw ik blindelings. Als hij iets aanraadt, weet ik dat het goed zal zijn. Om nog maar over zijn tutorials te zwijgen, ik wou dat ik me zo kon maquilleren. Zeker als het aankomt op het perfectioneren van de huid, is hij de man.


Kristingehm

Ah, Kristin.. het lijkt wel alsof ze mijn vriendin is. Ze komt zo lief en goedlachs over dat het een plezier is om naar te kijken. Ze is heel down-to-earth en probeert lekker veel nieuwigheden. En veel uitproberen wil zeggen veel kennis en referentiepunten. Het is geen avontuurlijk persoon, ze houdt het vooral bij neutrals maar dat vind ik zelf ook het mooist (toch voor alle dagen). Echt een aanrader!

Essiebutton

Awel Essie, dat is er ook zo eentje dat wel mijn vriendin lijkt. Ik denk niet dat ik al naar een video van haar gekeken heb zonder te lachen. Ik weet niet goed hoe ze het aanpakt maar het lijkt wel alsof je met een vriendin over make-up zit te spreken wanneer je naar haar kijkt. Ze heeft echt een heel leuke persoonlijkheid!

Pixi2woo

De Pixiwoo-zusjes zijn inmiddels door de meesten wel gekend. Tanya van Pixi2woo is de vriendin van hun broer. Ze is make-upartieste en kan zichzelf zo mooi opmaken. Haar tutorials zijn heel handig en ze komt zeer lief en schattig over. Ze lacht ook vaak wat het nog leuker maakt om naar haar te kijken. Ook zij is een must-watch!


MakeupMLC

Als ik iets moet weten van high-end make-up, dan ga ik naar haar kanaal. Zij volgt de high-end merken op de voet en is er vaak als een van de eersten bij wanneer Chanel, Dior, ... een nieuwe collectie uitbrengen. Aangenaam om naar te kijken en ze licht ook altijd goed de pro's en con's van een product toe.


Ik kan er nog wel enkele opnoemen maar dit zijn de voornaamste. Naar LoveBlendBeauty kijk ik ook graag maar zij post heel weinig video's en LisaLisaD1 is bijvoorbeeld ook een favoriet maar bij haar kijk ik bijna alleen naar haar Friday Hauls. Nu ja, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren maar ik vind het vooral belangrijk dat iemand vriendelijk overkomt en dat ik de indruk krijg dat ze eerlijk zijn.

Kende jij al deze youtubers?
Wie zijn jouw favorieten?

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.