Personal || LONDON, BABYYYYY!!!!!!!!


Eindelijk, ik zaag er al zo lang over, wil er al zo lang naartoe en op 16 september is het zo ver! London, baby! Ik ga samen met een goede vriendin twee dagjes naar the capital of the UK en ik kijk er zoooo hard naar uit. En eerlijk, 'k heb het verdiend. Aanhoudende love troubles, stress, niet tevreden met het werk dat ik had aangenomen. Het zijn geen gemakkelijke maanden voor mij geweest maar alles valt een beetje in zijn plooi heb ik de indruk. 



Ik heb intussen ander werk gevonden en ben twee weken aan de slag en I love it. Ik werk bij een chocolatier, Valentino. Het is een job waarbij ik gedurende een jaar een soort van opleiding zal krijgen. Kennis van het product opdoen, de markt en de klanten leren kennen, ... en dan op termijn kan ik doorgroeien naar de marketing of verantwoordelijke worden van een eigen winkel. Ik vind het echt heel leuk en dat heeft een positief effect op mij. Ik vind het leuk om in de winkel te staan en met de klanten om te gaan, het is ineens ook een vrij chill begin van een nieuwe uitdaging.

Wat love troubles betreft, jullie wisten al dat mijn relatie na vijf jaar stop was gezet maar het is niet zo makkelijk om effectief een eind te maken aan zo'n lange relatie. We zijn nog even terug samen geweest maar het werkt gewoon niet. Nu kan ik terug tijd maken voor mezelf en ook even tot rust komen. En daar gaat Londen mij bij helpen.

We hebben een hotelletje geboekt vlakbij Oxford Street, kwestie van niet te lang met onze zakken te moeten sleuren. Ik ga eerlijk toegeven, het gaan twee dagen keihard shoppen worden. Misschien bezoeken we 's avonds wel enkele must-see's maar het zal geen cultureel uitje worden. Ik wil er ook vooral shoppen naar merken die bij ons niet verkrijgbaar zijn, denk aan Hourglass, Soap&Glory, Ren, Urban Decay, ... .

Nu mijn vraag aan jullie: Waar moet ik zeker geweest zijn? Welke winkels mag ik niet overslaan? Wat moet ik zeker kopen? Welke bezienswaardigheden mag ik sowieso niet overslaan?

Alle tips zijn welkom!

Ik kan niet wachten tot ik op de Eurostar zit!

xoxo

Sofie

Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.