The Final Blogsale || Part 1: Chanel, MAC, Guerlain, Sisley, Milani, ...


Let's face it, mijn make-upobsessie is over. Het moet ergens in de overschakeling van het studentenleven naar "het leven van de werkmens" zijn dat ik mijn overgrote liefde voor make-up verloor. Pas op, versta me niet verkeerd. Ik hou nog altijd van make-up en maak me nog altijd graag op maar de liefde is veranderd, zeg maar. En met die veranderende liefde is ook het besef gekomen dat ik meer make-up bezit dan een persoon in zijn leven kan opgebruiken. Dus vandaar deze Final Blogsale. Naast deze blogpost zijn ook alle items op de Blogsale-pagina nog te koop. 

Deze Final Blogsale zal in meerdere posts (ik denk een drietal) online komen in de loop van de komende dagen. Dit door de overload aan make-up die ik, met toch wat spijt in het hart, moet laten gaan maar ik weet dat ik gewoonweg niet alles kan gebruiken en dan maak ik er beter iemand anders blij mee.

Wil je één of meerdere items kopen, dan stuur je me gewoon een mailtje op blogsaletbbr@hotmail.com
Zoals als altijd geldt: first come, first served. Afhankelijk van de gekozen verzending, komt er dan nog een bepaalde verzendingskost bij. Verzending via Kiala (binnen België) kost 4€, de kostprijs voor verzending via de post (naar België en Nederland) hangt af van het gewicht.


Alle verzendingen gebeuren op eigen risico, als je dus zeker wil zijn dat je pakketje goed aankomt zou ik voor de track&trace optie kiezen (zeker voor verzending naar Nederland). In België kan je dan bvb kiezen voor verzending via Kiala om het goedkoopst te zijn.

Dit zijn geen perssamples maar producten die door of voor mij werden aangekocht!

Heb je vragen, opmerkingen, wil je nog wat meer foto's of eender wat, aarzel niet om mij te contacteren op blogsaletbbr@hotmail.com . Bij elk product staat de naam vermeld, of het een limited edition (LE) was, hoe vaak het product gebruikt is en wat de vraagprijs is. Ook vragen hieromtrent mag je me altijd stellen.

Veel shopplezier!



 




Mac In extra dimension eyeshadows (LE)
Blue Orbit - Grand Galaxy - Modern Pewter
Geswatched - geswatched - enkele keren gebruikt
Niet meer te verkrijgen!!!
17€
50€ voor de 3
12€
30 voor de 3



Chanel Blush Horizon de Chanel (LE)
2x gebruikt
zeer gewild item, maar een op ebay te verkrijgen voor 110€
75€
40€
 

Sally Hansen Complete Salon Manicure in 540 Frutti Petutie
2x gebruikt
5€
3€



Estée Lauder Quatro blush quad (LE) Rosette - Pink Kiss - Bronze Goddess - Deep Spice
Geswatched
22€
15€




Guerlain Les Météorites in Cruel Gardenia (LE)
Geswatched
Dit is een zeer gewild item, aangezien hij niet opnieuw in de winkels zou komen
Er staan er enkele op ebay waarvan de goedkoopste rond de 100$ kost (excl verzending)
70€
50€



Benefit Boxed Powder in  Be a perfect 10! (gekocht op ebay)
Geswatched
9€
5€



Garnier Ambre Solaire BB cream SPF 30 Nieuw 5€
Garnier BB cream Skin Perfector combination to oily skin Enkele keren gebruikt 4€
Garnier BB cream skin perfector Enkele keren gebruikt 3€
L'oréal Nude CC Cream Nieuw 5€
Set van 4 mini Beblesh Balm bb creams sommige gebruikt, andere nieuw 3€
2€
8€ voor alles

 



Maybelline Blushes
Dream Bouncy Blush in Hot Tamale & Plum Wine 2x gebruikt 5,5€ 4
Dream Mousse Blush in Dolly Pink & Coral 2x gebruikt 5,5€ 3€
20€ voor de 4 10€ voor de 3
 



Babor Colour Glow - The Body Shop blush Chestnut (LE)
Gebruikt -  Geswatched
5€
3€




Kiko Blushes
Active mauve - Crystal Rose - Bejeweled Sand (creamy blush)
Nieuw - Nieuw - Geswatched
4,5€ (12€ voor de drie)
3€ (6€ voor de 3)






Translate

Follow Me

Follow on Bloglovin

Ads

Mogelijk gemaakt door Blogger.